۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۶

فرمانده سپاه مازندران:

راهیان نور جریان مستمر برای زنده نگه داشتن نام شهدا است

راهیان نور جریان مستمر برای زنده نگه داشتن نام شهدا است

ساری - فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: راهیان نور یکی از ابزار و جریان‌های مستمر برای زنده نگه‌داشتن نام شهدا است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدحسین بابایی صبح چهارشنبه در همایش تجلیل از خادمین راهیان نور استان که در سالن الغدیر این سپاه برگزار شد، گفت: این همایش متفاوت از سال‌های گذشته است و دلیل آن میزبانی دو شهید بزرگوار بلباسی و کابلی است.

وی سفر راهیان نور را هدیه خداوند خواند و تصریح کرد: راه اندازی راهیان نور عنایت خود شهدا بود و اگر این لطف نبود امروزه شاهد این حضور پر شور نسل جوان نبودیم

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به نقش فرهنگ‌ساز این سفر معنوی، خاطرنشان کرد: راهیان نور یکی از ابزار و جریان‌های مستمر برای زنده نگه‌داشتن نام شهداست.

بابایی مدیران را به الگو گرفتن از شهدا توصیه کرد و گفت: شهید بلباسی انسانی پرتلاش و خادم شهدا بود و مدیران استانی هم با الگو قرار دادن این شهدا باید از جایگاه خدمت‌رسانی خود با اخلاص و شوق به خدمت کار کنند.

سرهنگ جواد بخشی معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلای مازندران در این همایش گفت: از ابتدا پیروزی انقلاب دشمنان به دنبال انحراف در صراط مستقیم انقلاب بودند که با درک صحیح مسئولان تهدیدها تبدیل به فرصت شد و راهیان نور هم ازاین‌دست است.

وی در تشریح اعزام این سپاه به راهیان نور در سال گذشته گفت: در سال ۹۴ و ابتدای ۹۵، ۴۰ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب غرب و شمال غرب از مازندران اعزام شدند.

بخشی با اشاره به سالروز رحلت حضرت امام، خاطرنشان کرد: مازندران بعد از استان تهران بیشترین اعزام را به تعداد ۲۴ هزار نفر به این مراسم داشت.

کد خبر 3680611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha